Yüzleşme

Günü geldiğinde ki gelmişti çoktan,kendinle yüzleşme vakti. İçinden kopup gidenlerle,onların kopup gitmesine sebep olan anlaşılmaz yüreklerle yüzleşme vakti. Kendini tanımaya çekindiğin bu yolda başka çehreleri tanımanın daha da zor olduğunu anlama vakti. Seni zorlayanın yalnızca kendi iç savaşın değil,insanların uğraşılmaz ve tatmin edilemez egoları olduğunu kavrama vakti. Bir ucundan ben tutayım derken diğer ucunu tutmasını beklediklerinin ellerini kollarını sallaya sallaya gezdiklerini görebilme vakti. Beklentilerinin seni yaralayacak en büyük silah olduğunu ancak ateşlendiğinde hissedebilme vakti. Yorgun argın çıktığın yollarda karşılaştığın banklarda oturup dinlenmenin kendi evindeki koltuğa ihanet olduğunu anlama vakti. Adını ağzından duymak için sesine bir sevgi büyütenlere en ağır biçimde haykırma vakti. Bu sefer farklı olacak diye güle oynaya gittiğin o evden herkesleşmenin ihanetiyle ayakkabılarını bile giymeden kaçıp gitme vakti.Düşünürken yutkunamadığın şeyler için artık üzerine bir bardak soğuk su içme vakti. Önceden okurken altını çizdiğin o cümlenin sonraki okuyuşlarda aynı etkiyi yaratamayışı için sayfayı koparıp atma vakti. İşte bu sefer tamam deyip yarım kalan her şey için kendine bir özür borçlanma vakti. Belki diye gidilen yollardan keşke diye dönmenin tecrübenin en acı hali olduğunu yaşama vakti.Güzel duygularını yaşatmaya çalışırken seni kötü niyetine alet edenleri yargılama vakti. Ama en çok da inandığın yerden vurulmanın bu oyunun bir kuralı olduğunu anlama vakti. Vakit artık çok geç ama senden geçenleri sana geri kazandırmak için de elbet vakit bulunur.

Yorumlar

  1. ''Kendini tanımaya çekindiğin bu yolda başka çehreleri tanımanın daha da zor olduğunu anlama vakti. Seni zorlayanın yalnızca kendi iç savaşın değil,insanların uğraşılmaz ve tatmin edilemez egoları olduğunu kavrama vakti.''
    ''Önceden okurken altını çizdiğin o cümlenin sonraki okuyuşlarda aynı etkiyi yaratamayışı için sayfayı koparıp atma vakti.''
    ''Ama en çok da inandığın yerden vurulmanın bu oyunun bir kuralı olduğunu anlama vakti. Vakit artık çok geç ama senden geçenleri sana geri kazandırmak için de elbet vakit bulunur.''
    bu kısımlar beni gerçekten etkiledi.. yazıların çok orijinal umarım bu alanda kendini daha çok geliştirirsin.. seni twitterda görmüştüm ama şuan ismini bile hatırlamıyorum sadece bu blog sayfanı kaydettim ve on gün içinde bir girip bakıyorum yeni bir yazı var mı diye :D her neyse izole günlerde daha çok yazman dileğiyle görüşmek üzere (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni tanımadan,sadece yazdıklarım ile yorumunu aldığım az insandan biri olduğun için bu benim adıma da farklı bir eleştirel bakış açısı oluyor ve yorumların adına teşekkür ediyorum , ayrıca samimi düşüncelerin için de teşekkürler daha güzellerini yazmak dileğiyle...:)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bir Başka Âlem

Akrep ile Yelkovan

Kırmızı Rugan Ayakkabılar