Deniz Yıldızı

Ben sahilde bulduğum o küçük deniz yıldızıyım hala
Büyümedim,değişmedim desem yalan bilirim
Sizinle birlikte ben de değiştim,kollarımı ne zaman açsam başka bir sahilde buldum kendimi 
Gittiğim her sahilde beni başka insanlar aldı eline
Kiminin güzel narin elleri vardı,kimi hoyratça sert elleriyle narin gövdemi suyun üzerine fırlattı 
Kimi güzel anılar paylaştı benimle ve büyük flaşlar patlattı bir fotoğraf karesine sığdırdı beni 
Kimi de üstüme basıp geçti farkıma bile varmadı az ilerideki daha güzel deniz yıldızlarına bakabilmek için
Geçtiğim tüm sahiller,daldığım tüm mavilikler hepsi birer film şeridi gözlerimde ve ben hala ilk günkü gibi küçük görüyorum kendimi
Ama diyorum ya büyümedim,değişmedim desem de inanmazsınız
Büyüdüm de değiştim de çünkü 
Beni bu istemsizce sürüklendiğim yollarda karşıma çıkan sizler değiştirdiniz
Gücüm yetmedi içimdeki küçük kalbi korumaya
Ve keşke ilk gün düştüğüm o sahilde kalabilseydim doyasıya
İlk baktığım gün ışığı,ilk tenime değen kum taneciği kadar masum kalsaydı her şey 
Ve buna elbette bendeniz minik benliğim de dahil
Ama eminim bulacak bir gün beni gittiğim o ilk sahil.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bir Başka Âlem

Akrep ile Yelkovan

Kırmızı Rugan Ayakkabılar